Πέμπτη, Απριλίου 03, 2008

ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ

Εννέα το πρωί, οδηγώ προς τον Πειραιά. Πάω στη τράπεζα. Στο ραδιόφωνο ακούω ότι συνεχίζεται η απεργία στη Τράπεζα της Ελλάδος και υπάρχει έλλειψη μετρητών. Ανησυχώ αν θα έχει η τράπεζα μετρητά. Φεύγω ταξίδι και τα χρειάζομαι. Βρέχει καταρρακτωδώς και έχει κίνηση. Ανησυχώ. Θα προλάβω την Τράπεζα ; Θα έχει μετρητά ; Κάτω από τον ανισόπεδο κόμβο του Καραΐσκάκη βλέπω δύο άστεγους ξαπλωμένους. Σε δύο δεντράκια τεντωμένο ένα σκοινί και πάνω του απλωμένα μερικά ρούχα. Όχι για στεγνώσουν αλλά για να πλυθούν. Ο ένας άστεγος διαβάζει κάτι σαν παλιό βιβλίο, ο άλλος κοιτάει στο κενό σαν να ρεμβάζει. Κανένας τους δεν φαίνεται να ανησυχεί.

6 σχόλια:

Meropi είπε...

Σόλων μου,
τι βλέπω είσαι εδώ στην πατρίδα;; Καλώς ήρθες. Αλήθεια, γιατί να ανησυχήσουν οι άστεγοι; γιατί δεν έχουν μετρητά τα ATM ή γιατί φτάνει η προθεσμία πληρωμής της δόσης του δανείου ή της ασφάλειας;; Αυτοί έχουν φτάσει σ' ένα απλούστατο τρόπο ζωής και ίσως ξέρουν να εκτιμούν και πράγματα που εμείς ξεχάσαμε να εκτιμούμε.

doctor είπε...

Τελικά ποιοι είναι οι άστεγοι σε αυτή τη ζωή;;;

SOLON είπε...

@ meropi
Ναι είμαι εν Αθήναις για λίγες μέρες. Δεν ζηλεύω τους αστέγους αλλά μου πέρασαν αυτες οι σκέψεις που κατέγραψα.

@doctor
Σοβαρή ερώτηση

Meropi είπε...

Σόλων μου, πέρασα να σου πω τις ευχές μου για ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

Meropi είπε...

Βρε Σόλωνα μου τι κάνεις στη μακρινή Νέα Υόρκη;; Είσαι καλά;;

doctor είπε...

Το νέο μου blog